السبت، 31 مارس 2007

اصحابى

جميل قوى انك تقرب من حد لمجرد انك حاسس انك عايز تكون قريب منه من غير ما تجمعك به اى مصالح غير انك عايز تكون مع الحد دة .....فى احلى من الاحساس دة ان الحد الى انت حابب قربك منه يكون عندة نفس الاحساس .انك تدور على اى فرصة تجمعك به حتى لو كانت مجرد ساعة على السريع تحكوا فيها عن اى حاجة المهم انكم مع بعض .و تفتقد اوى الاحساس دة لو الحد دة غاب عنك وتحس احساس فظيع بالغربة و الوحشة وتيجى لما تشوفه بعد كتييييييييييير متأدرش تقول اى حاجة غير اذيك .متأدرش تقول انك كنت مستنية يرجع على احر من الجمر .متأدرش تقول انك كنت بتسمعة بيغنى مع كل اغنية قالك عنها انه بيحبها و لا تأدر تقول انك كنت شايفة فى كل مكان كنت بتمشى فيه معاه ولا تأدر تقول ان اى تعليق بتسمعة على لسان اى حد و هو كان قاله بتروح لدنيا بعيدة و لزمن تانى خالص وتفتكر حاجات تخصة و تخوصك و ياسلام بقى لو قعدت مع نفسك كدة وافتكرت شوية من افعالة الطفولية الجميلة و تحس انك مفتقدها موووووووت و يالاهوى بقى لما تقابلة بعد غيبة طويلة ويحصل موقف و تلاقيه عمل حركة طفولية من بتعته انا بفرح و اذأتت اوى .

ملحوظة:عشان الار و الحسد والحكاية مش ناقصة الكلام دة مش على حد واحد بس لكن عن اثنين اصحابى اوى

ليست هناك تعليقات: